2010年12月11日星期六

变奏

就在今晚,做完了所有平时常做的事情,突然,崩溃了。
突然,很偏激,很崩溃。不知道是因为什么。
太多太多的事情,纠缠着我,让我很难透气。
我受够了,真的受够了。为什么我要伪装?
为什么要当小丑逗人家开心?
为什么要当好人帮人家?
为什么明明不开心,却不敢说出来?
为什么有苦衷,却不能够坦白?
我“生病”了。病得很重很重~~
昨夜复发的,打断了我的一切,打碎了我的一切。
我的脾气,我的情绪,通通失守...
请所有的人忘了我吧,反正从头到尾,我都是一个人...
就当作我是一个生命中的过客,路过就好,失之淡然。

4 条评论:

  1. 谁说你都是一个人的?!
    你把我当作什么了?!
    我不是人?虽然我不能天天陪着你。。
    但是起码我都是站在你这边的?

    如果你真的还是觉得你是一个人的。。。
    那。。。我。。。真的很失望。。。
    心。。。碎了。。。。。。。。。。。。。。。。。

    回复删除
  2. the universe is so huge, the time is infinity, but why human thinking can be so narrow......
    you always haunted with something bind with you, you always think of something on darkness side, you always be nervous, depress, despair and disappointed;
    but have you think of something positive?
    you are yourself,you might think you are no mean to anyone but just a line of people's history. but you are a full collection of yourself, like multi-chapters of Harry Potter. You are your own, you may think your world now is not as what you like. But who knows tomorrow will be a good day or bad day.
    You are sick with some unavoided negative issues, you're not sick by your own. You can fight them. And as long as is your own right path, as your friend i always support you...
    You just need some time, to refresh yourself, and also your mind. Take a breath deeply and go for a better tomorrow~~

    回复删除
  3. juz emo 1 calm down...
    dun thk 2 much...

    回复删除
  4. 怎么说呢,觉得心痛。。还是爱钻牛角尖阿?何必为了那些不在乎你的人不开心呢?你就是你,伪装的你也是你。。。至少我是酱认为的。。cheer up girl!!! ~我是yiwen

    回复删除